Tuesday, November 30, 2010

\
crazy gurl
tiga budak gedik..haha..tiap mase nk begambo..pecah dh kamera 2..:)








miera,wawa,hani,nick,ila
tierah

everlasting friend
haaa...kalau korg nk taw,ni la "orang kampung"
yg tengah2 2 la ketuanya,dye paling tua la dr kitorg sume..sblh kiri ngan knan 2 pengapit dye,gedik smacam lak 2,selak b'gmbo..hhahaa...nk2 yg sblh knan 2,hehe..jgn mrh..[just kid
ding]
wawa,ejah,ifah,ima,hani,rohani,ila


sehijau warna daun...hahaa




Kenapa penipuan selalu terjadi pada diri kita?

Nk dikatakan tiap-tiap hari ad je penipuan.perlu ke menipu, utk ap? utk menjaga hati pasangan @ nk tarik perhatian kwn2? sedangkan bile kita menipu,kita sedang reka satu masalah wt diri kita,knnnnn.. nk2 lak yg menipu 2 xpndai menipu [memperbodohkan diri depan mber2] hahaaaa.....tp sesetengah psangan berpendapat,kadang2 ngan penipuan tu boleh selesaikan masalah.betul keee...?
i don't think so...coz,e2 bkn selesaikan masalah,tapi menambah masalah yg ad..huhu..
nasihat aQ wt org2 yg suke menipu n yg xpndai mnipu 2,bwk2 la betobat [tggl2kn la amalan x elok 2] jujur lah lam idop korang, korang xkn rugi pape pon lau x mnipu ('____')

Monday, November 29, 2010

budak perasan


sblom msuk kelaz


atas tangga library pon jd..huhu


lepak kt benteng


time lapo............


peaCE no war...hahha..kesumbatan dlm kelaz BI




Sunday, November 28, 2010

Arini pagi-pagi aQ dah bagun..tp nak kate pagi tu xder la pagi sangat,lam kol10 gak aku bangun..haha..teruja rase bila bangun pagi ujung mggu cmni..ciap teros g mndi lg [sbbnye nk g kdai beli barang2 nk masak untuk makan pagi + tengah ari nt] lau tidak jgn harap la aQ nk bgun pagi2 ni,xkuasa aku...tdow lagi best..huhu...menu special nye nasi lemak sambal tumis ikan bilis + telor goreng [peeerrrrrgghhhh.........mablessssss]haha..koya je kan aQ ni..2nd time aQ masak nasi lemak [boley tahan laaa....]huhuu...
 kelas visual basic


hangout with my frenz, sambil mencuci mata..


jalan2 at mall


tunggu dan terus menunggu.... bas nak g kolej



sempat lagi snap gmbo sblom masok exam..huhu

1ST TIME

Assalamualaikum ,hye....kt sini aQ nk cite serba ckit tntang perjalanan id0p aQ..nme panuh [mahani bt azmi] kwn2 pggil aQ [HANI]  dilahirkan & tinggal di Pulau Pangkor,Perak.hani dibesarkan dalam keluarga yg sederhana,anak ke-3 daripada 7org adik beradik, abah hanya bekerja sebagai seorang nelayan, disebabkan kesederhanaan hidup , aQ terpaksa berdikari dengan bekerja sewaktu berusia 10taon [darjah 4] sedangkan di usia ni, budak sebaya aQ hanya seronok bermain, segala penat & lelah terpaksa aQ  pendamkan sejak aQ mula keje sampailah umo aQ 17taon. tp skunk ni aQ dh benti keje n sambung study kat kuantan.



hangout n berbuke pose ngan kawan2 kt benteng mase bln pose ta0n 2009,wktu ni bru beberapa bln je stdy kt kuantan nih.



pendaftaran pertama kat psdc college,ditemani mak,abah n kakngah..demi aku,mak aku sggup mghantar aku dari perak sampai kt kuantan ni dgn perjalanan slama 8jam lebih [naik bas je] maklum lah abh xde kete.