Monday, February 21, 2011

MENU FOR LUNCH



GULAI TELUR




MASAK LEMAK TAUGEH


26 februari 2011ni la menu lunch semalam..aku masak sendiri taw,walaupun aku ni tak pandai mane la dalam bab masak memasak ni,tapi alhamdulillah la,ade la jugak rupe n rase makanan tu..huhu..
bile lagi an aku nk praktikkan ape yang aku da tawu,lau nk tggu blik kg bru aku nk belaja n praktikkan,mmg xde la,jgn harap lah..huhu,nk2 plak masakan mak sgt2 lah delicious..haha..
p/s :buat korang dak umh
               ---> lorong seri setali 45,
Jalan haji ahmad,
25350 kuantan,
sori lah yerk korang lau ad terkurang rase or terlebih sedap rase,hehe....


No comments:

Post a Comment