Tuesday, December 14, 2010

S H O T



B E N G A N G + G E R A M + P E N A T

Hangin tak korang bile dh g kolej tp kelas xder.dah la semata-mata 1kelas je hari ni,pnt aku g jer..dah la jenis tak bgtahu dak kls aku,jenuh r nk tunggu,dak kls laen plak senyap je xnak lansung gthu,nseb bek gak la ad makhluk allah yg bek hati nk bgthu [wlaupon dye xamik kls tuh] xyah la aku ssh2 nk g kolej,2jam lbih aku tercongok kt sne dh macam owg vodo je..mek sblh ni pon satu gak,jeling2..aku kekoh kang bru twu ~ gggrrr
dah tgu berjam2 kt situ, kitorg snap pic r dlu..haha..pe ag an [tu r kje kitorg]




muke seposen ~ terkejut bile twu xder kelas





No comments:

Post a Comment