Thursday, December 16, 2010

I'M S O R R Y

B E R S A L A H + S E D I H + S U S A H  A T I

kenapa masih berulang perkara yg sama....aQ xnak ye terjadi,aQ xsangka n xsedar langsung..kalau lah waktu bleh diputarkan semula,aQ xnk dah bende ni terjadi,aQ tol-tol rase bersalah + sedih + susah hati..
aQ lukakan hati dye..aQ mmg xgune langsong,mesti dye marah giler2 ngan aQ,coz wat kat dye camtu,wat dye mnunggu cam tunggul kayu,lau dye bace post ni,aQ cuma nak dye tau..aQ xde niat ckit pon nk wat dye cam2,tak terlintas langsung kt hati aQ ni..n,aQ nak mnx maaf sgt kt dye..aQ tau dye dah byk terluka ngan aQ..

No comments:

Post a Comment